You are here

Jak wykupić assistance domowy?

Nieprzewidziane zdarzenia losowe potrafią zakłócić spokój w domowym zaciszu –  miejscu, w którym każdy chce cieszyć się nieprzerwanym poczuciem bezpieczeństwa. Awaria sprzętu, włamanie, nagła konieczność transportu dużych przedmiotów – kto nie stanął przed sytuacją, kiedy tylko szybka pomoc mogła przywrócić utracony komfort? Na takie wypadki została stworzona usługa ubezpieczeniowa „Pomoc w domu”, czyli świadczenia gwarantujące natychmiastowe wsparcie specjalistów. Przekonaj się, jak łatwo można wykupić assistance domowy i korzystać z jego udogodnień!

Założeniem assistance domowego Europ Assistance jest oferowanie klientom usług, które mogą być przydatne w rozmaitych nieprzewidzianych sytuacjach w czterech kątach. Wykupienie pakietu assistance „Pomoc w Domu” stanowi kompleksowe zabezpieczenie przed niespodziewanymi zdarzeniami – pomoc organizowana jest jak najszybciej, a klient nie ponosi kosztów związanych z jej udzieleniem (czasem wyjątek stanowią użyte materiały). Czego możesz się spodziewać po wykupieniu jednego z trzech wariantów świadczeń – KOMFORT, STANDARD, PREMIUM – w Europ Assistance? I jak tego dokonać?

Jak kupić pakiet assistance domowy – zakup ubezpieczenia krok po kroku

Pakiet assistance można kupić za pośrednictwem strony internetowej https://ubezpieczenia.europ-assistance.pl. Proces zakupu został uproszczony – wystarczy wybrać odpowiedni produkt, wypełnić formularz rejestracyjny oraz opłacić polisę. W ten sposób możesz stać się właścicielem pakietu świadczeń assistance bez wychodzenia z domu.

Osoba, która wykupi pakiet assistance, zostaje objęta ubezpieczeniem od daty wskazanej w polisie – najczęściej przez okres 12 miesięcy. Niektóre polisy mają jednak krótszy okres trwania, dlatego warto to każdorazowo weryfikować. Na koniec, aby sfinalizować transakcję, wszystkie niezbędne dokumenty, łącznie z umową, zostaną wysłane na Twój adres e-mail.

Błędne dane podczas zakupu assistance domowego – co robić?

Jeżeli przy sprawdzaniu dokumentacji okazało się, że dane, które zostały wprowadzone, są błędne, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem infolinii +48 22 444 60 00 lub napisać maila na adres ubezpieczenia@europ-assistance.pl.

Konsultanci pomogą Ci w skorygowaniu błędnych danych, a następnie odeślą polisę na Twój adres e-mail. Za wybraną polisę możesz zapłacić przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.

Jak skorzystać z przysługujących mi świadczeń i co zyskasz z assistance domowym?

Jeśli posiadasz polisę, wystarczy jeden telefon do czynnego całą dobę Centrum Alarmowego Europ Assistance Polska. Kiedy zadzwonisz pod numer +48 22 44 46 000, będziesz mógł zgłosić szkodę niezależnie od pory dnia – nawet podczas świąt.

Koordynator zada Ci kilka pytań niezbędnych do ustalenia tego, jakiej pomocy potrzebujesz. Następnie poczekaj na przybycie sprawdzonego fachowca, dobranego do Twojego zgłoszenia.

Assistance domowy gwarantuje ubezpieczonemu dostęp do takich usług jak:

·         interwencja specjalisty właściwego ze względu na rodzaj zdarzenia (elektryk, hydraulik, szklarz, ślusarz, dekarz, specjalista od sprzętu IT),

·         naprawa sprzętu RTV/AGD/PC,

·         dozór mienia lub jego transport i przechowanie,

·         organizacja usług projektanta wnętrz, pomocy domowej,

·         informacja o sieci usługodawców w zakresie usług remontowo-budowlanych,

·         opieka nad dziećmi i zorganizowanie dla nich korepetycji,

·         opieka nad zwierzętami,

·         opieka nad zwierzętami,

·         serwis concierge,

·         profesjonalne wsparcie techniczne w przypadku awarii lub wypadku w miejscu zamieszkania.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Wejdź na stronę Europ Assistance, poznaj inne pakiety assistance i oblicz wysokość Twojej składki w kalkulatorze ubezpieczenia.