You are here

4 powody, aby wykupić assistance domowe

Traktujesz dom jak swój azyl i wierzysz, że we własnych czterech ścianach nie może stać się nic złego? Niestety – nawet miejsce, które wydaje się najbezpieczniejsze na świecie, wymaga dodatkowej ochrony. Awaria instalacji elektrycznej, usterka sprzętu gospodarstwa domowego czy kradzież – wszystkie te sytuacje wymagają kosztownych interwencji i są źródłem stresu. Dlatego warto zatroszczyć się o poprawę domowego bezpieczeństwa i wykupić ubezpieczenie.

Assistance domowe obejmuje:

·         zorganizowanie pomocy specjalisty w celu usunięcia szkody,

·         pokrycie kosztu dojazdu oraz robocizny fachowca (ubezpieczony ponosi jedynie koszty materiałów i części zamiennych).

Co jednak w praktyce oznacza to dla ubezpieczonego? Przedstawiamy zalety ubezpieczenia „Pomoc w domu”.

1.      Uzyskasz pomoc zawsze, gdy jej potrzebujesz

Nie ma dobrej pory na domową awarię – usterka zawsze stanowi problem i dezorganizuje życie rodziny. Co gorsze – wielu fachowców ma określone godziny pracy i często z naprawą pękniętej rury czy niedziałającej lodówki trzeba poczekać (a to może prowadzić do kolejnych strat i niedogodności).

Warto zadbać o ubezpieczenie domowe, dzięki  któremu uzyskasz pomoc niezależnie od pory dnia. Fachowcy będą do Twojej dyspozycji przez całą dobę, 365 dni w roku.

2.      Będziesz mieć dostęp do sprawdzonych specjalistów z wielu branż

Niezależnie od rodzaju awarii otrzymasz pomoc od w pełni wykwalifikowanych fachowców, dysponujących odpowiednią wiedzą i sprzętem – zarówno w przypadku usterki sprzętu RTV i AGD, jak i problemów z instalacją elektryczną, hydrauliczną, a nawet… zbitym oknem. Wystarczy jeden telefon, by uzyskać pomoc. Co najważniejsze – bez ryzyka, że znaleziony fachowiec okaże się niekompetentny lub zawyży koszt naprawy. Europ Assistance współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi specjalistami, którzy rzetelnie wykonują swoją pracę.

3.      Będziesz mógł liczyć na fachową poradę

Interwencja specjalisty to jednak nie wszystko. Czasem potrzebujesz przecież tylko porady. W ramach ubezpieczenia domowego do Twojej dyspozycji jest również pomoc telefoniczna.

·         Infolinia IT – zapytasz o nowości sprzętowe i oprogramowanie antywirusowe oraz otrzymasz namiary na sklepy ze sprzętem komputerowym lub na fachowców IT.

·         Infolinia Budowlano-Remontowa – za jej pośrednictwem uzyskasz informacje na temat formalności przy zakupie lub sprzedaży mieszkania oraz przy remoncie. Pracownicy infolinii pomogą również w znalezieniu sklepów z materiałami budowlanymi.

·         Infolinia „Tanie Zakupy” – dowiesz się o cenach i warunkach zakupu AGD i RTV, komputerów, akcesoriów telefonicznych, wyposażenia domu i innych przedmiotów o wartości powyżej 300 zł.

Centrum Alarmowe udziela również informacji o fachowcach i usługodawcach, takich jak szklarz, glazurnik, hydraulik, elektryk itp.

4.      Otrzymasz kompleksowe wsparcie nie tylko przy awarii

W ramach assistance domowego możesz liczyć na pomoc daleko wykraczającą poza naprawę urządzeń i instalacji. W wyniku zdarzenia losowego, jakim jest awaria, czy włamanie z kradzieżą straty mogą być bowiem dużo bardziej dotkliwe. Dlatego Europ Assistance zapewnia także bezpłatny dozór, transport lub przechowanie mienia. Pozwoli to na zabezpieczenie dobytku w razie włamania, zalania, pożaru itp.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ubezpieczenia domowego? Sprawdź kalkulator składki