You are here

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance skupia w sobie wiele obszarów. Jest to pomoc niesiona w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży oraz podczas wypadków i zachorowań. Szczególnie ta ostatnia sfera jest bardzo wymagająca, gdyż dotyczy ludzkiego życia. Dlatego Europ Assistance Polska stara się, aby oferowana pomoc medyczna była zawsze w duchu CARE. Jednak co to dokładnie znaczy?

Pomoc zapisana w genach

Wartość „CARE” jest głęboko zakorzeniona w kulturze i w „DNA” firmy Europ Assistance. Każda litera symbolizuje inną postawę:

C – Caring
A – Availability
R – Reliability
E – Easy to work with.

Jak to się przekłada na doświadczenia klientów? ?

Postawa CARE reprezentuje wyjątkową obsługę, jaką zapewniamy naszym Klientom oraz cechy, którymi wszyscy pracownicy naszej firmy powinni odznaczać się
w codziennej pracy: troskliwość, dostępność, niezawodność, łatwość we współpracy.
Symbolizuje również naszą wspólną misję, jaką jest ułatwianie codziennego życia naszym Klientom oraz zapewnienie im wygody i bezpieczeństwa w trudnych i stresujących sytuacjach. Odzwierciedla także naszą odpowiedzialną postawę oraz zaangażowanie w działania na rzecz środowiska i społeczeństwa  - wyjaśnia Iwona Jurkowska, Manager ds. Komunikacji i Marketingu w Europ Assistance Polska.

W firmie Europ Assistance Polska każda sprawa rozpatrywana jest w sposób indywidualny, tak aby dobrać najlepszą formę pomocy. Szczególnie wymagającymi zdarzeniami są te z obszaru medycznego. W momencie, gdy na szali jest ludzkie życie i zdrowie, działać trzeba szybko i z rozwagą. Dlatego Europ Assistance Polska dokłada wszelkich starań, by stanąć na wysokości zadania.

Lekarze do zadań specjalnych

Kierując się wspomnianymi wartościamii troszcząc się o swoich klientów, Europ Assistance Polska chce być niezawodna. Po analizie liczby spraw medycznych, w których konieczna była repatriacja klientów firma podjęła kroki, by jeszcze lepiej zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo klientów w tym trudnym dla nich czasie. Dział medyczny powiększył się o Dyrektora Medycznego, Zespół Lekarzy różnych specjalizacji oraz ratowników medycznych, którzy doskonale wiedzą jak zadbać o komfort poszkodowanych klientów. .

Gdy pojawia się potrzeba repatriacji pacjenta do Polski np. drogą lotniczą, wyposażony w profesjonalny sprzęt medyczny lekarz udaje się do kraju, w którym przebywa klient. W specjalnym plecaku znajdują się wszelkie leki i utensylia niezbędne do doraźnej pomocy i opieki nad pacjentem. Po przylocie lekarz udaje się do szpitala,
w którym przebywa poszkodowany i ustala z lekarzem prowadzącym plan lotu oraz sam bada pacjenta.

Po dopełnieniu wszelkich formalności w szpitalu, klient w asyście medyka przewożony jest na lotnisko, skąd wspólnie rozpoczynają podróż do domu. Podczas lotu lekarz dba o komfort pacjenta i monitoruje jego stan zdrowia.

Po powrocie do kraju ostatnim zadaniem lekarza jest dowiezienie klienta do wyznaczonego przez niego szpitala. Transport organizowany jest przy pomocy specjalnej karetki.

Ambulans na wyłączność

Aby jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów i ułatwić im powrót do kraju, Europ Assistance Polska ma do swojej dyspozycji specjalny ambulans. Dzięki temu osoba poszkodowana, która przyleciała do ojczyzny, jest w sprawny i bezpieczny sposób transportowana do szpitala w celu dalszej rekonwalescencji. Jeżeli jest taka możliwość i konieczność, ambulans EAP czeka na klienta już na płycie lotniska. W asyście lekarza pacjent przewożony jest do wybranego przez siebie szpitala. Medyk  jest odpowiedzialny za klienta, dopóki ten nie zostanie przekazany lekarzowi w szpitalu w Polsce. Dzięki temu pacjent pozostaje pod opieką  od samego początku procesu repatriacji aż do jego końca.

Karetka, którą Europ Assistance Polska dysponuje na wyłączność, używana jest głównie do repatriacji klientów. Ze względu na ograniczenia kilometrażowe, ambulans jeździ tylko po Europie. Najczęstsze kierunki to Niemcy, Włochy, Francja i Austria.

Podsumowując pierwszy kwartał 2024 r. liczba repatriacji, jaka miała miejsce w Europ Assistance Polska, wynosiła kolejno:

  • Styczeń: 72,
  • Luty: 39 (w tym 16 wyjazdów karetki po Klienta),
  • Marzec: 66 (w tym 33 wyjazdy karetki).

Pomimo że ambulans kursuje tylko po Europie, to  repatriacje organizowane są niemal na  całym świecie.

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE – podsumowanie

Firma Europ Assistance Polska stara się dbać o swoich klientów jak najlepiej. W tych staraniach kieruje się postawą CARE, która jest głęboko zakorzeniona w jej kulturze. Po analizie potrzeb klientów z obszaru medical zespół medyczny został powiększony o lekarzy i niezbędny ekwipunek medyczny. Dodatkowo nawiązano współpracę
z operatorem karetki, co umożliwia dysponowanie ambulansem na wyłączność. Dzięki tym wszystkim zmianom klienci Europ Assistance Polska mogą czuć się w pełni zaopiekowani, a repatriacja poszkodowanych przebiega w jeszcze bardziej komfortowych warunkach.