You are here

REGULAMIN PROGRAMU CONCIERGE PEKAO VISA INFINITE

Europ Assistance Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoska 5, wpisany do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034499, NIP: 525-10-32-299, o kapitale zakładowym 5 000 000 zł, który został opłacony w całości ustala Regulamin świadczenia Programu Concierge Pekao VISA Infinite (zwany dalej „Regulaminem”).

 

§1 Postanowienia ogólne

 

Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, ma zastosowanie do świadczenia przez Europ Assistance Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Usług Concierge na rzecz Uczestników.

 

§2  Definicje

 

Przez użyte w niniejszych warunkach pojęcia należy rozumieć:

1)     Concierge/Organizator  – Europ Assistance Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 5,  wpisany do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034499, NIP: 525-10-32-299, o kapitale zakładowym 5 000 000 zł, który został opłacony w całości,

1)     Uczestnik -  osoba fizyczna, która jest uprawniona do skorzystania z Usług Concierge, pozytywnie zweryfikowana przez Organizatora w trybie opisanym w §3 ust. 1 pkt 2),

2)     Usługa Concierge – usluga organizacyjna oraz informacyjna, świadczona przez Europ Assistance na rzecz Uczestnika określona w § 4 ust.1 niniejszego Regulaminu,

3)     Usługa – usługa lub usługi zlecane przez Uczestnika podmiotom trzecim, w ramach Programu  Concierge.

4)     Program Concierge całokształt uwarunkowań organizacyjno-prawnych związanych ze świadczeniem Usług Concierge przez Europ Assistance dla Klientów.

 

§ 3 Obowiązki Uczestnika Programu Concierge Pekao VISA Infinite

 

1.     W celu  skorzystania ze świadczeń objętych Programem Uczestnik powinien:

1)     skontaktować się z Organizatorem pod czynnym przez całą dobę pod numerem telefonu:
+48 (22) 524 82 25,

2)     przy kontakcie z Organizatorem, w celu weryfikacji przez Organizatora możliwości skorzystania z Programu Concierge podać następujące informacje:

a)     pierwsze sześć i ostatnie cztery cyfry numeru karty Pekao VISA Infinite,

      3)   po pozytywnej weryfikacji opisanej w pkt 2) Uczestnik powinien podać następujące dane:

a) numer telefonu do skontaktowania się z Uczestnikiem lub wskazaną przez niego   osobą,

b)  lokalizację miejsca, gdzie Usługa ma być świadczona,

c)  inne informacje niezbędne pracownikowi Organizatora do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych Usług,

     4) ponadto Uczestnik powinien:

b)    udzielić pracownikowi Organizatora niezbędnych wyjaśnień dotyczących rodzaju i zakresu usług,

c)     współdziałać z Organizatorem  w zakresie niezbędnym do wykonania zobowiązania.

 

§ 4  Przedmiot i zakres Usług Concierge Pekao VISA Infinite

 

1.     Podmiotem odpowiedzialnym za realizację Usług Concierge jest Organizator.

2.     Na życzenie Uczestnika Organizator świadczy usługi w następującym zakresie:

1)     ORGANIZACJA USŁUG DLA DOMU I RODZINY

 

a)     Organizacja usług odpowiedniego specjalisty od napraw domowych: usługi ślusarskie, hydrauliczne, elektryczne, dekarskie, szklarskie, stolarskie, murarskie, malarskie, glazurnicze, parkieciarskie, dotyczące urządzeń i instalacji grzewczych.

b)    Organizacja profesjonalnej pomocy sprzątającej.

c)     Organizacja opieki nad dziećmi podczas nieobecności rodzica w domu.

d)    Informacja o dostępnych zajęciach dodatkowych, szkołach językowych, korepetytorach dla dzieci.

e)     Pomoc w organizacji przyjęć dla dzieci, obejmujących również dodatkowe atrakcje tj. gry, zabawy i konkursy poprzez informowanie oraz zapewnienie kontaktu z profesjonalnymi podmiotami specjalizującymi się w tym zakresie.

f)     Organizacja opieki nad zwierzętami domowymi podczas nieobecności właściciela lub organizacja transportu zwierząt domowych do hotelu dla zwierząt.

g)    Organizacja wizyty u weterynarza, psiego fryzjera, behawiorysty.

h)     Organizacja profesjonalnej ochrony domu.

i)      Pomoc w projektowaniu oraz aranżacji wnętrz i ogrodu poprzez informowanie o profesjonalnych firmach zajmujących się doradztwem w tym zakresie oraz organizację usług transportowych mebli oraz elementów dekoracyjnych do domu.

j)      Organizacja usług transportowych mebli oraz elementów dekoracyjnych do domu.

k)     Organizacja zakupu  i dostarczenia pod wskazany adres zakupów, kwiatów, prezentów dla wskazanej osoby.

l)      Pomoc w znalezieniu oraz organizacji zamówienia i zakupu książek, płyt CD oraz DVD, wskazanych przez Uczestnika pod warunkiem, że są one dostępne w ofercie rynkowej, bez gwarancji zorganizowania  np. trudno dostępnych tytułów.

m)   Informacje teleadresowe (adresy firm, urzędów, instytucji publicznych).

 

2)     ORGANIZACJA WOLNEGO CZASU, ROZRYWKI, HOBBY

 

a)     Rezerwacja, organizacja, dostarczenie pod wskazany adres biletów do kin, teatrów, opery oraz na imprezy sportowe i kulturalne.

b)    Organizacja wypoczynku w wybranym miejscu na świecie (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych).

c)     Organizacja wynajęcia sprzętu sportowego, rezerwacje w klubie sportowym.

d)    Informacja o kursach hobbystycznych, doszkalających, językowych – pomoc w wyszukiwaniu, organizacja uczestnictwa.

e)     Informacja o metodach aktywnego spędzania czasu (np. wycieczki, trekking) – pomoc w wyszukiwaniu, organizacja uczestnictwa.

f)     Szkoły i Uczelnie. Informacja o warunkach przyjęcia, tematyce zajęć, możliwościach dojazdu, cennikach.

g)    Kalendarium imprez i wydarzeń kulturalnych  (koncerty, imprezy plenerowe, aktualne wystawy w galeriach sztuki, sztuki operowe, spektakle teatralne, pokazy filmowe, musicale, festiwale muzyki, koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, koncerty jazzowe).

h)     Kalendarium wydarzeń sportowych (mistrzostwa sportowe, wyścigi konne, turnieje tenisa ziemnego, mecze i turnieje polo, turnieje golfa, skoki narciarskie).

i)      Organizacja jazdy unikatowymi samochodami.

j)      Organizacja wyścigów gokartami.

k)     Organizacja spływu kajakowego.

l)      Organizacja lotu odrzutowcem wojskowym, helikopterem, balonem, lotu na motolotni, lotu szybowcem.

m)   Organizacja wyjazdów z ekipami badawczymi.

n)     Organizacja skoku na bungee, skoku ze spadochronem, udziału w bitwie paintball.

o)    Informacja o kursach hobbystycznych, doszkalających, językowych – pomoc w wyszukiwaniu, organizacja uczestnictwa.

p)    Informacja o metodach aktywnego spędzania czasu (np. wycieczki, trekking) – pomoc w wyszukiwaniu, organizacja uczestnictwa.

q)    Organizacja szkolenia lotniczego.

r)      Organizacja nauki nurkowania.

s)     Organizacja kursu kitesurfingu, surfingu, windsurfingu.

t)      Organizacja kursów żeglarskich i motorowodnych.

u)     Organizacja nauki jazdy samochodem terenowym.

v)     Organizacja lekcji gry w golfa, pool bilard, tenisa.

w)    Organizacja kursu fotografii.

x)     Organizacja lekcji/kursu jazdy konnej, tańca.

y)     Organizacja szkolenia strzeleckiego.

 

3)     PODRÓŻ I SAMOCHÓD

 

a)     Pomoc w planowaniu i organizacji wyjazdów turystycznych uwzględniając określone przez Klienta upodobania, charakter wyjazdu oraz dodatkowe atrakcje (tj. spływ kajakowy, wspinaczka, lot balonem, nurkowanie, safari, rejs żaglowcem).

b)    Pomoc administracyjna w przypadku zagubienia dokumentów za granicą, informowanie o procedurach postępowania i  pomoc w kontakcie z odpowiednimi służbami za granicą.

c)     Informowanie o pogodzie i klimacie w danym kraju, temperaturach w wybranych miejscowościach, warunkach pogodowych na drogach, obowiązkowych szczepienia,  procedurach związanych z ubieganiem się o wizę, atrakcjach turystycznych w wybranej miejscowości.

d)    Pomoc w organizacji odzyskania i ponownego skierowania zagubionego lub opóźnionego  bagażu podróżnego.

e)     Organizacja usług związanych z serwisem samochodowym tj. mycie, naprawa,  przeglądy oraz rezerwacja w stacji obsługi pojazdów.

f)     Organizacja usług pomocy drogowej w trasie.

g)    Organizacja wynajęcia samochodu w kraju i za granicą.

h)     Organizacja pomocy tłumacza w miejscu pobytu za granicą lub tłumaczeń telefonicznych.

i)      Informacje turystyczne (atrakcje turystyczne, adresy biur podróży, możliwości rezerwacji hoteli i samochodów, obowiązkowe szczepienia, wizy).

j)      Informacje komunikacyjne (sugerowane połączenia i objazdy, lokalizacja stacji benzynowych, adresy warsztatów samochodowych, czas oczekiwania na przejściach granicznych, rozkłady połączeń komunikacyjnych).

k)     Organizacja rezerwacji, zakupu i dostarczenia pod wskazany adres biletów kolejowych lub lotniczych.

l)      Rekomendacje zakupowe w ramach, których oferujemy: organizacje spotkań z profesjonalnymi sprzedawcami w autoryzowanych salonach, organizacje spotkań testowych.

m)   Informacja o wystawach samochodowych (w trosce o wygodę Klienta, również możliwość usługi hotelowej w miejscu docelowym).

 

4)     ORGANIZACJA PRZYJĘĆ I SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

 

a)     Pomoc w planowaniu i organizacji uroczystości okolicznościowych i jubileuszowych, przyjęć, bankietów oraz cateringu poprzez informowanie i zapewnienie kontaktu z profesjonalnymi podmiotami specjalizującymi się w tym zakresie.

b)    Organizacja wynajęcia limuzyny ślubnej wraz z kierowcą, dorożki konnej, karety lub auta zabytkowego oraz organizacja przyjęć weselnych, fotografa, dekoracji sali lub ogrodu.

c)     Pomoc w organizacji przyjęć dla dzieci („Kinder partie”) obejmujących również dodatkowe atrakcje tj. gry, zabawy i konkursy poprzez informowanie oraz zapewnienie kontaktu z profesjonalnymi podmiotami specjalizującymi się w tym zakresie.

d)    Organizacja rezerwacji stolików w wybranej restauracji lub kawiarni, w tym również pomoc w znalezieniu lokalu wg określonych przez Klienta upodobań oraz charakteru spotkania biznesowego jak i prywatnego.

 

5)     ZDROWIE I URODA

 

a)     Organizacja wizyty lekarza pierwszego kontaktu w domu i w placówce medycznej.

b)    Organizacja wizyty lekarza specjalisty w placówce medycznej.

c)     Organizacja transportu medycznego i asysty lekarskiej.

d)    Organizacja usług pielęgniarskich.

e)     Umawianie wizyt u psychologa.

f)     Umawianie wizyt u dietetyka.

g)    Organizacja wyjazdów do ośrodków rehabilitacyjnych i sanatoryjnych.

h)     Informacja o alternatywnych metodach leczenia i relaksacji. Terapia ruchem, Terapia zajęciowa, Muzykoterapia, Arteterapia itd. Informacja o wybranej metodzie, organizatorach, lokalizacjach, cennikach. Umawianie wizyt.

i)      Informacja o ofercie renomowanych salonów SPA, salonów kosmetycznych, salonów odnowy biologicznej, klinikach chirurgii plastycznej.

j)      Pomoc w zorganizowaniu pobytu lub wizyty w wybranym miejscu. Informacja o ofercie klubów fitness i profesjonalnych prywatnych trenerów, w tym równie pomoc w umawianiu spotkania z wybranym przez Uczestnika trenerem.

 

6)     KREACJA WIZERUNKU

 

a)     Sesje stylizacji (usługa fryzjerska + manicure + make-up) w domu Uczestnika lub w salonach usługodawców.

b)    Sesje wizerunkowe (usługa fryzjerska, manicure, make-up, stylista ubrań) w domu Uczestnika lub w salonach usługodawców.

c)     Metamorfozy. Organizacja pakietu usług wizerunkowych.

d)    Organizacja zakupów ze stylistką.

e)     Stylizacja oraz szycie sukien na miarę.

f)     Sesje zdjęciowo-wizerunkowe na potrzeby Klienta w domu lub w studiu fotograficznym.

g)    Informacja o dostępnych szkoleniach wizerunkowych i pomoc w organizacji indywidualnej lekcji makijażu, kursu wizażu i stylizacji.

h)     Szkolenia wizerunkowe – fryzura, make-up, stylista ubrań, praca przed kamerą, alkohol w show-biznesie, nauka poprawnej wymowy.

i)      Organizacja próbek kosmetyków, perfum (także z limitowaną dostępnością).

 

7)     INWESTYCJE

 

a)     Informacja o zblizających się aukcjach dzieł sztuki.

b)    Organizacja udziału w aukcjach dzieł sztuki.

c)     Organizacja udziału w aukcjach kolekcjonerskich.

 

8)     VIP CONCIERGE

 

a)     Pomoc w planowaniu i organizacji wyjazdów turystycznych w kraju i za granicą poprzez informowanie o ofercie biur podróży uwzględniającej określone przez Uczestnika upodobania,  charakter wyjazdu oraz dodatkowe atrakcje tj.: safari, spływy kajakowe,  wspinaczka górska, rejs żaglowcem, skoki bungee, skoki spadochronowe, nauka nurkowania, lot balonem, nurkowanie.

b)    Organizacja rezerwacji i zakupu biletów na wybrane przez Uczestnika imprezy sportowe (w kraju i za granicą) tj.: mistrzostwa sportowe, wyścigi konne, turnieje tenisa ziemnego, mecze i turnieje polo, turnieje golfa, skoki narciarskie, turnieje szachowe, wyścigi F1.

c)     Spotkania z gwiazdami: rezerwacja pakietów VIP przy okazji imprez branżowych (m.in. na festiwalach filmowych), które umożliwiają spotkania ze sławnymi ludźmi; kontakt z managerem „gwiazdy”, sprawdzenie dostępności i kosztów organizacji spotkania.

d)    Organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów do SPA.

e)     Organizacja luksusowych wycieczek, taylor-made tours, ekskluzywnych podróży poślubnych.

f)     Czartery jachtów (w kraju i za granicą).

g)    Pomoc w organizacji wynajęcia prywatnego samolotu lub helikoptera.

h)     Organizacja, wynajęcie oraz podstawienie limuzyny z kierowcą, dorożki konnej, karety lub auta zabytkowego (w kraju i za granicą).

i)      Rezerwacja w klubie sportowym.

j)      Organizacja wynajęcia osobistego tłumacza.

k)     Organizacja wynajęcia osobistego ochroniarza.

l)      Organizacja wynajęcia osobistego trenera.

m)   Organizacja usług prywatnego detektywa.

 

9)     TERMINARZ

  1. Na życzenie Uczestnika Concierge będzie prowadzić terminarz ważnych zdarzeń w celu wysyłania przypomnień drogą telefoniczną (rozmowa telefoniczna, SMS) lub elektroniczną                w ustalonym terminie.

 

  1. Zespół Concierge będzie przypominać o następujących wydarzeniach:

 

a)     daty imienin lub urodzin członków rodziny Uczestnika,

b)    rocznice,

c)     spotkania biznesowe,

d)    daty odnowienia ubezpieczeń okresowych,

e)     zmiany godziny,

f)     szczepienia,

g)    święta kościelne/ narodowe,

h)     wskazane eventy,

i)      wizyty lekarskie,

j)      przeglądy samochodu,

k)     zebrania dla rodziców,

l)      terminy złożenia dokumentów (PITy, zaświadczenia, etc.).

 

10)  ZAPYTANIA NIESTANDARDOWE

1.   Organizator  podejmie wszelkie możliwe starania w celu realizacji innych usług zamówionych przez Uczestnika, przy  założeniu, że organizacja i/lub świadczenie tych usług jest zgodne           z obowiązującymi przepisami prawa, normami społecznymi oraz społeczno-gospodarczym przeznaczeniem Usług Concierge.

 

11)  ZAPYTANIA NIESTANDARDOWE

1.     Organizator  udostępni Uczestnikom internetowy serwis concierge: www.ea-concierge.pl na     

warunkach określonych w Regulaminie Platformy Concierge.

2.     Koszty Usług obciążają Uczestnika i są mu każdorazowo przedstawiane do akceptacji telefonicznie lub drogą elektroniczną  przed wykonaniem Usługi.

 

 

§ 5 Warunki korzystania z Usług Concierge

 

1.     Usługi Concierge  realizowane są przez Organizatora  na terytorium całego świata. Usługi będzą świadczone na podstawie telefonicznego zlecenia Uczestnika złożonego do Organizatora. Po otrzymaniu zlecenia świadczenia Usługi Concierge, Organizator  przystępuje do poszukiwania dostawcy danej Usługi oraz ustala możliwość wykonania Usługi przez danego dostawcę, a także ustala wszystkie warunki wykonania danej Usługi. Następnie Organizator oddzwania do Uczestnika na numer telefonu podany przez niego przy składaniu zlecenia oraz informuje go o wszystkich warunkach wykonania Usługi. W przypadku braku możliwości wykonania Usługi na warunkach podanych przez Uczestnika, Organizator przedstawia określone przez dostawcę warunki wykonania danej Usługi.

2.     Po otrzymaniu od Uczestnika zlecenia świadczenia Usługi informacyjnej, Organizator  przystępuje do poszukiwania informacji, a następnie oddzwania do Uczestnika na numer telefonu podany przez niego przy składaniu zlecenia oraz podaje mu informacje, jakich oczekiwał przy składaniu zlecenia.

3.     Organizator podejmuje maksymalnie cztery próby telefonicznego skontaktowania się
z Uczestnikiem, w celu udzielenia mu informacji w ramach Usług Concierge. Jeśli cztery próby telefonicznego skontaktowania się nie są skuteczne, Organizator  przesyła wiadomość sms z informacją o próbie kontaktu. W ramach kontaktu telefonicznego Organizator  informuje Uczestnika o przyjęciu zlecenia przez danego dostawcę oraz o warunkach wykonania danej Usługi. Warunki umowy określające sposób wykonania Usługi zorganizowanej przez Organizatora, jak również wszelkie związane z tym koszty, określa wyłącznie umowa zawarta pomiędzy dostawcą a Uczestnikiem za pośrednictwem Organizatora. Umowę uważa się za zawartą z chwilą jednoznacznej akceptacji przez Uczestnika wszystkich warunków wykonania danej Usługi przez dostawcę.

4.     Koszty świadczenia Usług bądź dostawy towarów, określone na podstawie umów zawartych przez Uczestnika z dostawcą obciążają Uczestnika. Uczestnik jest zobowiązany do pokrycia w/w kosztów w sposób uzgodniony z dostawcą za pośrednictwem Organizatora .

5.     Organizatorowi nie przysługuje wynagrodzenie od Klienta za wykonywanie Usług Concierge.

 

§  6 Ograniczenia w świadczeniu Usług  

 

1.     Jeżeli w momencie zgłoszenia nie będzie możliwe wykonanie Usługi przy użyciu dostępnych środków technicznych i posiadanej wiedzy, Organizator powinien szczegółowo wyjaśnić Uczestnikowi przyczynę niemożności wykonania wyżej wymienionej Usługi i, o ile jest to możliwe, podać możliwy termin jej wykonania.

2.     Z organizacji zostaną wykluczone Usługi, jeśli:

1)     zamówione informacje lub zorganizowane Usługi wykorzystywane będą w celu prowadzenia działalności gospodarczej,

2)     zamówione informacje lub zorganizowane Usługi wykorzystywane będą w celu realizacji obowiązków służbowych,

3)     Usługa polega na tworzeniu katalogu lub bazy informacji, w zakresie w jakim wiąże się z koniecznością przeprowadzenia badań rynkowych, selekcji danych i/lub może zostać objęta prawami autorskimi,

4)     przygotowanie informacji lub organizacja Usługi wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów z uwagi na wnioskowany sposób udostępnienia informacji lub konieczności przekształcenia informacji w formę wnioskowaną przez Uczestnika,

5)     dotyczą Usług przeznaczonych dla grupy liczącej więcej niż 10 osób lub polegających na zakupie hurtowej ilości towarów lub usług,

6)     mają charakter usług związanych z doradztwem finansowym lub działalnością wymagającą posiadania licencji lub koncesji.

7)     zamówione informacje lub Usługi są sprzeczne z prawem, obowiązującymi zwyczajami powszechnego zachowania, zasadami współżycia społecznego lub społeczno-gospodarczym przeznaczniem Programu.

 

 

§ 7 Reklamacje

 

1.     Reklamacje dotyczące realizacji Usług Concierge należy składać w formie pisemnej lub elektronicznej na adres concierge@europ-assistance.pl lub telefonicznie pod numerem
+48 (22) 203 79 73.

2.     W przypadku, gdy Uczestnik ma zastrzeżenia, co do prawidłowości wykonania Usługi reklamacje powinny być składane bezpośrednio do podmiotwu/osoby, która świadczyła Usługę.

3.     Organizator może zwrócić się z prośbą do Uczestnika o złożenie dodatkowych wyjaśnień dotyczących reklamacji oraz o dostarczenie dodatkowych dokumentów, służących do wykazania zasadności reklamacji.

4.     Organizator  udziela odpowiedzi na złożoną reklamację wyłącznie pisemnie w terminie nie dłuższym niż 14 dni. W sprawach szczególnie trudnych dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu odpowiedzi. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestnika na piśmie oraz wskaże przewidywany termin udzielenia odpowiedzi na tę reklamację.

 

 

§ 8 Postanowienia końcowe

 

1.     Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Concierge i do przestrzegania jego postanowień.

2.     Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany zakresu Usług oferowanych Uczestnikom, decyzji administracyjnych, wyroków sądowych mających bezpośredni wpływ na zakres i sposób świadczenia Usług lub Usług Concierge.

3.     Organizator udostępni Regulamin Programu Concierge Pekao Visa Infinite pod adresem http://www.europ-assistance.pl/pl/pekaoregulamin

4.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

5.     Spory wynikające z niniejszej umowy ubezpieczenia mogą być dochodzone przed sądami według właściwości ogólnej albo przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Uczestnika.

6.     Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21 października 2014 roku.