You are here

Europ Assistance Polska z Laurem Klienta 2019

Europ Assistance Polska otrzymała Złote Godło w XV – jubileuszowej edycji plebiscytu Laur Klienta 2019 w kategorii Najwyższa jakość produktów i usług.

- Ta nagroda potwierdza mocną pozycję Europ Assistance Polska na rynku i wysoką ocenę oferty usług przez Klientów. Tym bardziej jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy ten tytuł - podkreśla Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska. W 2018 r. firma wprowadziła szereg zmian technologicznych w obsłudze klienta, co przyspieszyło i znacząco poprawiło jakość świadczonych usług. Wśród najbardziej znaczących znalazły się m.in. wirtualny konsultant, czyli BOT z elementami sztucznej inteligencji. W 2018 roku wdrożony został również Messenger Bot do obsługi klienta, z wykorzystaniem  komunikatora Facebook Messenger.   

Nagroda została przyznana w oparciu o wieloetapowe badanie przeprowadzone na portalach internetowych Grupy Gazeta.pl oraz Mediów Regionalnych. Konsumenci wybierali marki, które z ich perspektywy są najbardziej innowacyjne i wyróżniają się pod względem jakości.

Europ Assistance Polska jest częścią Grupy Europ Assistance, twórcy idei assistance i założyciela tej branży na świecie. Na polskim rynku firma dział od 1996 roku, będąc liderem branży assistance. Niesie pomoc w każdej sytuacji związanej z życiem codziennym jej Klientów, prowadząc działalność w pięciu obszarach: Podróż, Zdrowie, Dom i Rodzina oraz Samochód, Concierge.