You are here

Europ Assistance Polska wspiera klientów Raiffeisen Polbank

Europ Assistance Polska odpowiada za realizację usług assistance dla klientów Raiffeisen Polbank posiadających „Wymarzone Konto”. Pakiet assistance obejmuje zarówno klientów indywidualnych, jak i mikroprzedsiębiorców i wyróżnia się na rynku brakiem sztywnych limitów kwotowych. Oferta dostępna jest od marca.

Pakiet assistance dla klientów indywidualnych posiadających kartę debetową MasterCard Debit  do „Wymarzonego Konta Osobistego” obejmuje assistance medyczny, drogowy i domowy. W ramach assistance medycznego klienci mają możliwość skorzystania m.in. z domowej wizyty lekarza rodzinnego, organizacji procesu rehabilitacji, czy całodobowej infolinii medycznej.

W przypadku problemów z samochodem klienci mogą uzyskać pomoc w postaci m.in. usprawnienia pojazdu na miejscu zdarzenia, holowania, czy informacji o procedurze postępowania w razie wypadku drogowego. Klienci banku mają zagwarantowane wsparcie specjalisty (np. elektryka, hydraulika, ślusarza) w przypadku zdarzenia losowego takiego jak np. zalanie, włamanie, czy awaria sprzętu RTV/AGD.

Assistance dla biznesu

W ramach pakietu „Pomoc dla Biznesu” mikroprzedsiębiorcy mogą skorzystać z pomocy technicznej, medycznej i drogowej, a także infolinii prawnej i firmowych usług concierge. Pomoc techniczna specjalisty (np. ślusarza, hydraulika, elektryka, szklarza, technika urządzeń grzewczych) przewidziana jest w razie awarii sprzętu biurowego lub szkody

w siedzibie firmy oraz szkód wywołanych zdarzeniami losowymi, tj. zalania, czy pożaru.
Z usługi skorzystać można dwa razy do roku.

W sytuacji nieszczęśliwego wypadku na terenie firmy lub w trakcie podróży służbowej na terenie Polski przedsiębiorcy mogą skorzystać z pomocy w ramach assistance medycznego np. wizyty lekarza specjalisty, transportu medycznego czy opieki po hospitalizacji. Z kolei w ramach pomocy drogowej Europ Assistance Polska organizuje i pokrywa koszty holowania do najbliższego warsztatu, usprawnienia pojazdu na miejscu zdarzenia, dostarczenia paliwa oraz pomoc w organizacji samochodu zastępczego.

Pakiet assistance gwarantuje także możliwość konsultacji z prawnikiem za pośrednictwem specjalnej infolinii prawnej. Klienci otrzymają informację z zakresu przepisów istotnych z punktu widzenia prowadzonej działalności biznesowej, w tym prawa cywilnego, gospodarczego, administracyjnego, pracy czy ubezpieczeń gospodarczych. Ciekawym rozwiązaniem jest również „Firmowy Asystent”, czyli serwis concierge, w ramach którego profesjonalni konsultanci pomogą w zorganizowaniu imprezy firmowej, biletów lotniczych, podróży służbowej i innych kwestii związanych z codziennym prowadzeniem biznesu.

Ze statystyk Europ Assistance Polska wynika, że mikroprzedsiębiorcy, którzy posiadają pakiet assistance, najchętniej korzystają z niego właśnie w przypadku awarii sprzętu biurowego (27%). Klienci potrzebują także wsparcia w kwestiach prawnych związanych z prowadzonym biznesem (20%). Z kolei 24% klientów potrzebuje pomocy w przypadku dosyć typowych szkód, takich jak pożar, wybita szyba czy zalanie lokalu. Cieszymy się, że w takich sytuacjach możemy zagwarantować przedsiębiorcom niezbędną pomoc” – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.

 „Wymarzone Konto Osobiste” w Raiffeisen Polbank to bezterminowo darmowy oprocentowany rachunek, który oprócz bogatego pakietu assistance, zapewnia wiele dodatkowych usług, jak bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, bankowość internetową i mobilną czy bezpłatne przelewy internetowe. Z kolei „Wymarzone Konto dla Biznesu” to również bezterminowo bezpłatny rachunek, w ramach którego mikroprzedsiębiorcy otrzymują bezpłatne przelewy internetowe do ZUS i US oraz pakiet 20 krajowych przelewów w złotych na miesiąc, darmowe wypłaty z bankomatów własnych i sieci Euronet jak również rachunek rozliczeniowo-lokacyjny z nielimitowaną liczbą przelewów wewnętrznych oraz platformę wymiany walut R-Dealer.

„Nasza nowa oferta kont to praktyczne zastosowanie zasad, jakimi kierujemy się w relacjach z klientem, czyli m.in. partnerstwa, lojalności i zapewnienia wygody. Tak więc oprócz gwarancji niezmienności braku opłaty za funkcjonalne konto, wraz z kartą debetową dajemy szeroko rozbudowany pakiet ubezpieczeń i usług assistance. Wiemy, że klienci coraz chętniej korzystają z takich udogodnień, a nasza oferta przygotowana wspólnie z Europ Assistance wyróżnia się na rynku wyjątkową jakością” – podkreśla Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Produktową Raiffeisen Polbank.

Więcej informacji dotyczących produktu „Wymarzone Konto” i „Wymarzone Konto dla Biznesu” na stronie www.raiffeisenpolbank.com