Europ Assistance Polska uruchomiła profil na popularnym portalu społecznościowym Facebook. Strona firmy nosi nazwę Europ Assistance Polska – taka sytuacja.
#takasytuacja to popularne powiedzenie, które odnosi się do różnych wydarzeń życiowych, również takich, w których bardzo przydatne okazują się usługi assistance. W ten sposób firma będzie promowała usługi assistance i tłumaczyła zasady korzystania z nich.
- Liczymy, że nie tylko nasi partnerzy biznesowi, klienci i usługodawcy, ale również pozostali użytkownicy Internetu będą chętnie dzielić się #takimisytuacjami i tym samym popularyzować usługi assistance i naszą markę – powiedziała Anna Kozłowska, PR & Marketing Manager w Europ Assistance Polska.
Profil firmy polubiło już kilkuset użytkowników. W ubiegły piątek, 13 grudnia, firma ogłosiła pierwszy konkurs na profilu. Fani marki mogą dzielić się różnymi sytuacjami, które okazały się dla nich zaskakujące. Najciekawsze #takiesytuacje będą nagrodzone. Konkurs trwa do 12 stycznia 2014 roku.
Profil Europ Assistance Polska znajduje się pod adresem: https://www.facebook.com/EuropAssistancePL