You are here

Dlaczego Europ Assistance Polska - opinie, praca, kariera

Europ Assistance Polska to przede wszystkim ludzie, ich zaangażowanie i doświadczenie. Dzięki nim staliśmy się liderem rynku usług assistance w Polsce i zależy nam na utrzymaniu tej pozycji, między innymi poprzez zbieranie ich opinii i ciągłe udoskonalanie naszego miejsca pracy, jak i poprzez pozyskiwanie najlepszych pracowników na rynku.

Dbamy o nasze relacje z klientami, ale również dokładamy wszelkich starań, aby atmosfera pracy w naszej firmie była jak najlepsza. Wychodzimy bowiem z założenia, że zadowolony pracownik to zadowolony klient.

Europ Assistance Polska wciąż się rozwija, dlatego też zależy nam, aby do naszego zespołu dołączały osoby kreatywne, zmotywowane oraz takie, które umieją i lubią pracować w zespole.

Takich pracowników szukamy i taki jest zespół Europ Assistance Polska. Inwestujemy w naszych pracowników, rozwijamy ich kompetencje, dbamy o rozwój oraz o przyjazną atmosferę w pracy. Opinię o pracy u nas zbieramy regularnie w Badaniu Satysfakcji i Zaangażowania Pracowników. Praca u nas to gwarancja stablinej ścieżki kariery i możliwości ciągłego rozwoju.

Poniżej przytaczamy opinie pracowników Europ Assistance Polska o pracy w naszej firmie:

Moją przygodę z Europ Assistance rozpoczęłam w sierpniu 2007 roku. Za kilka miesięcy mija równe 10 lat, w czasie których zdobyłam ogromne doświadczenie, dużo się nauczyłam, poznałam wspaniałych ludzi i każdego dnia starałam się wykorzystywać wszystkie szansy rozwoju, które otrzymywałam od firmy.

Początek mojej kariery w Europ Assistance to praca w Dziale Operacyjnym jako Młodszy Koordynator Pomocy, co było dla mnie prawdziwą szkołą życia. Praktyka tam zdobyta pomogła mi w dalszym rozwoju kariery i pozwoliła pod innym kątem spojrzeć na wiele aspektów działania naszej firmy. Nie bałam się wyzwań, dlatego w 2009 przez kilka miesięcy wspierałam Dział Marketingu jako Asystentka. Po tym okresie przejęłam obowiązki Specjalisty ds. Wsparcia Operacyjnego, co było dla mnie początkiem drogi do mojego obecnego działu.

Umiejętności tam zdobyte pomogły mi w przejściu do Działu Administracji – i tak od 2012 roku nie rozstaję się z fakturami. Równo 7 lat po rozpoczęciu pracy w Europ Assistance objęłam stanowisko Zastępcy Managera ds. Administracji. Ze swojej obecnej pracy czerpię wiele satysfakcji, dlatego serdecznie zachęcam wszystkich do rozwoju osobistego, podnoszenia swoich kwalifikacji i do podejmowania wyzwań, które stawia Europ Assistance Polska – bo warto :) - Iwona, Dział Administracji

 

Karierę w Europ Assistance Polska rozpocząłem na początku grudnia 2012 roku na stanowisku Koordynatora Pomocy w sekcji Technicznej Działu Operacyjnego. W tym roku minie już 5 rok mojej pracy w zespole EAP. Przez ponad 2 lata pracy w Europ Assistance na Dziale Operacyjnym zdobyłem bardzo dużo wiedzy i doświadczenia.

W 2015 roku pojawiła się możliwość rozwoju zawodowego. Rozpoczęła się wewnętrzna rekrutacja na stanowisko Junior Account Managera w Departamencie Sprzedaży. Decyzję o aplikowaniu na to stanowisko podjąłem dosyć spontanicznie, od razu odpowiadając na maila w tej sprawie. Z sukcesem przeszedłem proces rekrutacji wewnętrznej i od maja 2015 zacząłem pracować na stanowisku Junior Account Managera w Departamencie Sprzedaży w dziale Automotive & Insurance. Od tego momentu mam zupełnie nowe obowiązki i wyzwania, dzięki czemu mogę się dalej rozwijać. Od prawie 2 lat przygotowuję oferty oraz OWU dla naszych najważniejszych Partnerów Biznesowych.

W styczniu tego roku po 1,5 roku pracy w Departamencie Sprzedaży awansowałem na stanowisko Account Managera, co oczywiście wiązało się z kolejnymi wyzwaniami oraz jeszcze większą odpowiedzialnością. - Mateusz, Departament Sprzedazy

 

Moja praca w Europ Assistance Polska rozpoczęła się w listopadzie 2011roku. Od tego momentu zaczęła się moja wieloletnia przygoda z Europ Assistance, bo jak łatwo policzyć pracuję w firmie już od przeszło pięciu lat.

Karierę zaczynałem od stanowiska Koordynatora Pomocy w sekcji Technicznej (car assistance) Działu Operacyjnego. Po półtora roku zmieniłem sekcję z Technicznej na Home Assistance.

W dziale Home pracę zaczynałem również od stanowiska Koordynatora Pomocy. Z czasem awansowałem na Specjalistę, a później na Starszego Specjalistę. Oczywiście każda zmiana stanowiska wiązała się ze zwiększeniem zakresu obowiązków oraz odpowiedzialności. Pracując w sekcji Home Assistance miałem również okazję przyglądać się i brać czynny udział w rozwoju sektora usług Home na rynku assistance w Polsce. Moje doświadczenie, zaangażowanie i wiedza merytoryczna, pozwoliły mi pójść jeszcze dalej. Od września 2016 roku zajmuję stanowisko Supervisora sekcji Back Office. - Łukasz, Departament Operacyjny

 

Swoją karierę w Europ Assistance zacząłem w listopadzie 2007 roku. Początkowo sądziłem, że będzie to praca na chwilę. Jak się jednak okazało, nowe wyzwania, ciekawi ludzie i super atmosfera sprawiły, że postanowiłem swoją karierę zawodową związać na dłużej z Europ Assistance i w tym roku mija mi 10 lat pracy.

W dziale medycznym, gdzie stawiałem swoje pierwsze kroki, poznałem fantastyczne osoby – z niektórymi mimo upływu lat utrzymuje kontakt do dziś. Przez 3 lata pracowałem jako Koordynator Pomocy.  Kolejnym etapem mojej kariery było przejście  do Działu Likwidacji Szkód, gdzie zaczynałem od czynności asystenckich, wdrażałem się w specyfikę pracy działu. Po jakimś czasie awansowałem na stanowisko Młodszego Specjalisty, a następnie przeszedłem całą ścieżkę kariery i aktualnie zajmuję stanowisko Starszego Specjalisty ds. Likwidacji Szkód. W ramach moich aktualnych obowiązków zajmuję się weryfikacją decyzji, rozpatrywaniem odwołań, a także wspieraniem procesu likwidacji. - Janusz, Departament Operacyjny