You are here

Oferty pracy

 

 

 

Specjalista ds. IT

Nr ref.: SIT/02/2017/F
Miejsce pracy: Warszawa

 

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów to:

  • wykształcenie o profilu informatycznym,
  • znajomość zagadnień sieciowych i serwerowych,
  • dobra znajomość systemów Windows, Windows Servers, Active Directory oraz MS Exchange,
  • znajomość zagadnień bezpieczeństwa sieci oraz backup'u,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa systemów informatycznych,
  • wsparcie użytkowników systemów informatycznych,
  • współpraca w zewnętrznymi dostawcami sprzętu i usług,
  • udział w projektach wewnętrznych.

Ze swojej strony oferujemy: 

  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia oraz zdobywania nowych kompetencji,
  • ​ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych, na adres praca@europ-assistance.pl.  Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

 

 

Key Account Manager, Automotive

Nr ref.: KAM/02/2017/F
Miejsce pracy: Warszawa

 

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów to:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych oraz utrzymywanie i rozwój relacji z partnerami biznesowymi,
  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • znajomość rynku motoryzacyjnego (producenci aut, firmy leasingowe, firmy wynajmu długoterminowego),
  • znajomość produktów ubezpieczeniowych i assistance,
  • doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi oraz we wdrażaniu i obsłudze programów ubezpieczeniowych,
  • umiejętność sprzedaży B2B poparta sukcesami handlowymi.

Zakres obowiązków:

  • sprzedaż ubezpieczeń i usług assistance do klientów z obszaru rynku motoryzacyjnego i brokerskiego,
  • utrzymywanie i rozwój relacji z partnerami biznesowymi,
  • prowadzenie negocjacji i zawieranie umów handlowych, przygotowywanie ofert i prezentacji,
  • opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów,
  • umiejętność samodzielnej kalkulacji ryzyka ubezpieczeniowego,
  • współpraca z innymi działami w firmie, w tym z placówkami zagranicznym.

Ze swojej strony oferujemy: 

  • pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość skorzystania z benefitów dla pracowników.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych, na adres praca@europ-assistance.pl.  Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

 

 

 

Programista

Nr ref.: P/02/2017/F
Miejsce pracy: Warszawa

 

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów to:

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w programowaniu,
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • preferowane języki: ASP.NET, C#, C++,
  • dobra znajomość narzędzi i technologii baz danych Oracle - praktyczne doświadczenie,
  • znajomość zagadnień sieciowych,
  • komunikatywność, kreatywność i samodzielność,
  • otwartość na nowe wyzwania, chęć ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.

Zakres obowiązków:

  • umiejętności programowania zgodnie z architekturą MVC.

Ze swojej strony oferujemy: 

  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia oraz zdobywania nowych kompetencji,
  • ​ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych, na adres praca@europ-assistance.pl.  Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

 

 

Konsultant ds. Obsługi Klienta w zakresie Assistance

Nr ref.: KOK/02/2017
Miejsce pracy: Warszawa

 

Czym będziesz się u nas zajmował/a?

  • Przyjmowaniem telefonicznych i mailowych zgłoszeń od Klientów potrzebujących pomocy assistance w związku m.in. z problemem z samochodem, awarią w domu czy nagłym zachorowaniem,
  • Weryfikacją zakresu ubezpieczenia,
  • Organizacją pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców,
  • Współpracą z zagranicznymi filiami Grupy Europ Assistance i z naszymi partnerami biznesowymi.

Czego od Ciebie oczekujemy? 

  • Wykształcenia min. średniego,
  • Znajomości języka angielskiego,
  • Poprawnej dykcji,
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym,
  • Obsługi MS Office i Windows.

Dodatkowym atutem będzie jeśli: 

  • Znasz inne języki obce (np. niemiecki, włoski, hiszpański, francuski),
  • Masz doświadczenie w obsłudze Klientów (call center, telesprzedaż),
  • A jeśli jest jeszcze coś co może być przydatne na tym stanowisku, to koniecznie o tym napisz w liście motywacyjnymmożliwość rozwoju zawodowego, szkolenia oraz zdobywania nowych kompetencji.

Co Ci oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenia z możliwością przedłużenia współpracy po okresie próbnym na umowę o pracę,
  • Pakiet szkoleń na początku kariery oraz stałe wsparcie trenerów w dalszym okresie zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy dzięki rekrutacjom wewnętrznym,
  • Szansę uczestnictwa w konkursach wewnętrznych,
  • Możliwość skorzystania z benefitów dla pracowników po zakończeniu okresu próbnego,
  • Przyjazny zespół,
  • Dodatek finansowy za drugi język obcy (jeśli go znasz i wykorzystujesz w pracy).

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych, na adres praca@europ-assistance.pl.  Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.